Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Η ιστορία  που θα διαβάσετε στη συνέχεια είναι φανταστική , αλλά ...έχει μεγάλες πιθανότητες να έχει συμβεί........

Μια γλυκιά ηλικιωμένη τηλεφώνησε στο νοσοκομείο για έναν πανέξυπνο λόγο. Η τηλεφωνήτρια έμεινε άφωνη!
Μια γλυκιά ηλικιωμένη τηλεφώνησε σε ένα μεγάλο νοσοκομείο. Ρώτησε διστακτικά την τηλεφωνήτρια:

«Μήπως θα μπορούσα σας παρακαλώ να μιλήσω με κάποιον για να τον ρωτήσω τι κάνει ένας ασθενής;»

«Φυσικά και μπορείτε. Πείτε μου μόνο το όνομα του, την κλινική και τον αριθμό του θαλάμου που νοσηλεύεται».

Η ηλικιωμένη με αδύναμη φωνή της έδωσε τα στοιχεία: «Ευτυχία Νομικού, Παθολογική κλινική, Θάλαμος 36″.

«Θα σας παρακαλέσω να περιμένετε λίγο μέχρι να μιλήσω με κάποια νοσηλεύτρια της κλινικής», της είπε η τηλεφωνήτρια.

Μετά από λίγα λεπτά η τηλεφωνήτρια επέστρεψε στη γραμμή: «Έχω πολύ καλά νέα. Η νοσηλεύτρια μου είπε ότι η υγεία της κυρίας 
Νομικού βελτιώθηκε σημαντικά. Η πίεση του αίματος της είναι μια χαρά, ο αιματοκρίτης της ανέβηκε και η χοληστερίνη της επανήρθε στα φυσιολογικά επίπεδα. Μάλιστα ο γιατρός της έχει προγραμματίσει να της δώσει εξιτήριο την Τρίτη».

Η ηλικιωμένη της είπε: «Σας ευχαριστώ. Αυτό είναι υπέροχο! Ανησύχησα τόσο πολύ! Ο Θεός να σας ευλογεί!»

«Χάρηκα πολύ που σας βοήθησα. Η κυρία 
Νομικού είναι κόρη σας;» ρώτησε η τηλεφωνήτρια.

«Όχι, όχι», της απάντησε η ηλικιωμένη. «Εγώ είμαι η κυρία 
Νομικού από το θάλαμο 36. Σας τηλεφώνησα γιατί κανείς εδώ μέσα δεν μου έλεγε απολύτως τίποτα και κόντεψα να σκάσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου